اوره

اوره/اورک به معنای دل/قلب در ترکی است. orah در انگلیسی معنای گردو می‌دهد که شکلی شبیه به مغز دارد.

اوره

اوره/اورک به معنای دل/قلب در ترکی است. orah در انگلیسی معنای گردو می‌دهد که شکلی شبیه به مغز دارد.

من جزو اصول دین نیستم

جمعه, ۲۳ اسفند ۱۳۹۲، ۱۲:۰۴ ق.ظ

نسیم بیداری

... در سفری به ایران، موقعی که سفیر ایران در واتیکان شده بودم، ضمن گزارش گفتم که فلان فرد! مقالاتی بر ضد ولایت فقیه می‌نویسد و برادری خواهان نظر جنابعالی برای برخورد با نامبرده است تا اقدامی بکند! امام فرمود: مساله ولایت فقیه، جنابعالی می‌دانید که یک مساله خلافی بین فقها قدیم و معاصر است و به خاطر مخالفت کسی با آن، نمی‌توان حکمی بر ضد او صادر کرد مگر کسی منکر ضروریات دین بشود که حکم خاص خود را دارد.

من البته قبلا مقالات آن نویسنده را به دفتر امام می‌فرستادم و امام فرمود: شما آن مقالات را فرستاده بودید و دفتر داد و من بعضی از آن‌ها را خوانده‌ام... در آن‌ها هدف هتاکی بر من است، چه به صراحت و چه در لفافه... ولی من جز اصول دین نیستم که اگر کسی بر من توهین کرد و با سب و لعن کرد، بتوان با او برخورد تندی کرد...آن برادر را از هرگونه اقدامی نهی کنید. با منطق و دلیل با موضوع برخورد شود.

 

سید هادی خسروشاهی/خاطرات‌ها/ مجله نسیم بیداری (شماره ۴۵ و ۴۶ – اعترافات ۲)

*عکس جلد از کتاب‌باز

  • موافقین ۰ مخالفین ۰
  • جمعه, ۲۳ اسفند ۱۳۹۲، ۱۲:۰۴ ق.ظ
  • سعید رمضانی

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی