اوره

اوره/اورک به معنای دل/قلب در ترکی است. orah در انگلیسی معنای گردو می‌دهد که شکلی شبیه به مغز دارد.

اوره

اوره/اورک به معنای دل/قلب در ترکی است. orah در انگلیسی معنای گردو می‌دهد که شکلی شبیه به مغز دارد.

تجربه کارتون: Brave و Coraline

يكشنبه, ۲۳ تیر ۱۳۹۲، ۱۲:۰۱ ب.ظ

پوستر کارتون شجاع

۷.۲ از IMDB

شاهزاده مریدا تیراندازی و هیجان را دوست دارد، برخلاف میل مادرش و برخلاف عرف جامعه. او تصمیم می‌گیرد که مادرش را عوض کند ولی نمی‌داند که این بازی چقدر خطرناک است.

کارتون Brave یک اسکار در سال ۲۰۱۳ گرفته و از جمله کارتون‌های مطرح است. در این کارتون شخصیت اصلی یک شاهزاده (دختر) است که از بچگی عشق تیراندازی با تیرکمان بوده و هر وقت تونسته رفته سوارکاری و تیراندازی در جنگل. دوست نداره مثل شاهزاده‌ها رفتار کنه، مثل شاهزاده‌ها لباس بپوشه (لباس تنگ و موهای پوشیده) و دوست نداره که بقیه تصمیم بگیرند اون با چه کسی ازدواج کنه. بر علیه همه‌ی این‌ها طغیان می‌کنه و سعی می‌:کنه که مادرش رو عوض کنه. ولی همه چیز خوب پیش نمی‌ره و شاهزاده باید بشینه و همه‌چیز رو درست کنه.

نسبتا کارتون خوبیه. من از ۵ بهش نمره ۳.۵ رو می‌دم. تازگیا از فیلم‌هایی که خونواده طرف فرزند نیستند خوشم نمیاد، برای همین این کارتون نچسبید. 


پوستر کورلاین

۷.۷ از IMDB

خانواده کورالاین به تازگی به این خونه اومدن. کورالاین که حوصله‌اش سررفته سعی می‌:کنه با پدر یا مادرش سرگرم بشه ولی هر دو مشغول کار هستند. کورالاین دریچه‌ای به سمت یک دنیای دیگه پیدا می‌کنه. دنیایی که پدر و مادر خیلی دوست‌داشتنی‌تری داره، همسایه‌هاش جذاب و سرگرم‌کننده هستند و همه لبخند می‌زنند. بعد از مدتی، کورالاین متوجه می‌شه که یک چیزهایی مشکل دار به نظر می‌رسه...

نمره من ۴ از ۵. از اون کارتون‌های رنگاورنگ و شاداب (!) نیست، یک نوع سنگینی داره. کارتونی نیست که یک کودک ازش زیاد لذت ببره. صداها و تصویرها سنگین هستند(:

  • موافقین ۰ مخالفین ۰
  • يكشنبه, ۲۳ تیر ۱۳۹۲، ۱۲:۰۱ ب.ظ
  • سعید رمضانی

نظرات  (۲)

سلام اگ ممکنه یکمم دستی ب سر روی وبلاگ کلاس بکشین..بخدا بسیار یکنواخت شده..از بس ک توش جز راجب درس و امتحان چیزی نیس...
البته این نظر بندس...میتونه رد و یا تایید شه...
بنظرم دلیل عدم مشارکت بچه هام همین کسادی مطالب وبه...
ازمن گفتن بود...
باتشکـــــــــــر

راست میگن وبلاگ کلاس مثل محیط کلاسمون خیلی یکنواخت وخشک شده

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی