اوره

اوره/اورک به معنای دل/قلب در ترکی است. orah در انگلیسی معنای گردو می‌دهد که شکلی شبیه به مغز دارد.

اوره

اوره/اورک به معنای دل/قلب در ترکی است. orah در انگلیسی معنای گردو می‌دهد که شکلی شبیه به مغز دارد.

صد دله یاری و یار یک دله خواهی؟

جمعه, ۳ خرداد ۱۳۹۲، ۰۹:۵۳ ب.ظ

  • موافقین ۰ مخالفین ۰
  • جمعه, ۳ خرداد ۱۳۹۲، ۰۹:۵۳ ب.ظ
  • سعید رمضانی

نظرات  (۱۴)

  • یکی از همکلاسیا!!!!!!
  • درسته ک میگن شما از یکی از دخترای کلاس خوشتون میاد؟؟؟؟؟!!!!!!
    خداییش راستشو بفرمایین...!اخه جالبه!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
    پاسخ:
    این هم‌کلاسی عزیز کیست؟ شاید من از همین شما خوشم میاد(:
    من عاشق کسی نیستم. (البته منظور عشق دخترپسری)
    ولی از تعداد محسوسی دختر در اطرافم خوشم میاد. یکی به‌خاطر شجاعتش، یکی به خاطر فعالیتش، یکی به خاطر ارتباطاطش و ...
    چهار نفر هستند که مشخصه‌های بیشتری دارند که من خوشم میاد. از این‌ها دو نفر بالاتر هستند که اگر یک اسلحه می‌زاشتند رو کله‌ی من و می‌گفتند همین حالا ازدواج کن یکی از این دو نفر بود. (که لزوما هم‌کلاسی نیستند)
    حالا اگر هم‌کلاسی هستید، من رو می‌شناسید و می‌دونید که اعتماد به نفس و قدرت کلامی و ... کافی دارم که اگر می‌خوام با یکی باشم، برم و باشم. اگر من تا کنون با کسی نبوده‌ام، به دلیل تفکرات و عقاید شخصی و خب شاید عدم شناخت کامل من از این افراد بوده.
    (:
  • یکی از همکلاسیا!!!!!!
  • حالا چرا اسلحه جناب!!!!؟؟؟؟
    بعدشم اقای اعتماد ب نفس از کجا معلوم اونا بخوان با شما ازدواج کنن حالا!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!اطمینان دارم حداقل یکی از اونا از کلا333333333333333!!!!!!بهرحال دم امتحانات خودتونو درگیر نکنیین!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
    درضمن!
    شما خیلی جوگیر میشین موقع حرفیدن با دخترا!!!تقصیر شما م نیستشا!!!!!!!بالاخره بچه این دیگه!
    چ سنه عاشق شدنته بابا!
    پاسخ:
    برای این که اگه اسلحه نبود، من می‌رفتم پیشنهاد ازدواج رو همین حالا می‌دادم دیگه. قید اسلحه رو آوردم که بگم بعضی شرایط هست که باعث می‌شه من هنوز ازدواج نکرده باشم(:
    معلوم نیست، ولی خب ما هم دوستانی داریم، گوشی داریم، توانایی تجزیه و تحلیلی داریم، .... . در ضمن شما چرا این همه مطمئنین؟ نکنه خودتون فکر می‌کنین که یکی از دو نفر هستین؟
    در ضمن من درگیر نشده‌ام،‌ شما درگیر شده‌اید که وسط امتحانات آمده‌اید وبلاگ از ازدواج پرسیده‌اید، آن هم در حالیکه من کامل در این مورد به جمعی از دختران کلاس توضیح داده بودم. 
    به شما هم توصیه می‌کنم وقتی اسم کامل خودتون رو «نمی‌نویسید»، سعی کنید از خودتون هیچ نشانه‌ای مبنی بر این که ممکن است چه کسی باشید ارائه ندهید. مثلا تکه‌کلامی، یا این جمله آخر که مربوط می‌شود به سن من که در مورد سن نویسنده نظر هم خب، جزئیاتی را نشان می‌دهد. 
    توصیه می‌کنم در مورد IP و آماری که در هنگام مشاهده یک وبلاگ ثبت می‌شود، هم کمی تحقیق کنید. 

    در مورد دو خط آخر هم:
    (:
  • یکی از همکلاسیا!!!!!!
  • پسرجان میدونم چه حدسیات غلطی به ذهن مبارکت خطور کرده.چن اونقد تابلو هستش همه معنی حرفاتو میفهمنن.
    بقول یکی که میگفت:(خطاب به توهمات فانتری بعضی انسانها)
    "حوا "که باشی بعضیها "هوا" برشان برمیدارد که "ادمند"
    ختم کلام.
    پاسخ:
    (:
    بالاخره خوشحال می‌شوم باز هم نظرات رو بشنوم. این دو پاسخی که من گزاشتم مربوط به تفکرات من بود، که اگر غلط باشند هم چون فقط مربوط به فضای ذهنی من بود و با دنیای بیرون کار نداشت، با فرد دیگری کار ندارد.
    ترسناک آن نظراتی و عقیده‌هایی هستند که با افراد دیگر کار دارد و وحشتناک آن‌هایی که غلطند(:
    یه جورمیگین که تاحالاازدواج نکردم مثل اینکه 100سال دارین کدوم ازدخترای کلاس مافعالیت وشجاعت دارن که ماتاحالامتوجه نشدیم اکثرشون عین مجسمه هاهستن منظورت از شجاعت وفعالیت چیه ازچه بابت فعال وشجاع هستن بگوشایدماهم فهمیدیم
    پاسخ:
    همشون نسبی هست.
    مثلا یک هم‌کلاسی داریم که از همون ترم اول سوالاتی که می‌پرسه باعث خنده و تمسخر کلاس می‌شه، ولی تا همین ترم ۴ باز به سوال پرسیدنش ادامه داده(: این به نسبت  شجاعته دیگه.
    فعالیت هم که معلومه. فعالیت تو کلاس می‌شه نظر دادن و ایده دادن و ....
    -----------------------------------------------------------------------------------------------------
    چرا اینایی که از ازدواج می‌پرسند همشون اسم و ایمیل مستعار دارند؟ :دی
    ازبس خوشگلی همه دخترای اطرافت میخوان باتوازدواج کنن به خاطراون اسم مستعار میزارن نترس این مشکل برا ی همه خوشگلا هست فکرکنم توازنوادگان حضرت یوسف باشی توکه تقصیری نداری بایدچهارتامحافظ برای خودت استخدام کنی ازچهارطرف مواظبت باشن تاخدایی نکرده کسی جرات نداشته باشه خودشوبهت تحمیل کنه یا یه راه حل دیگه هم اینه که هرکی بهت پیشنهاد دادبزنی توسرش فکر کنم راه حل دوم بهتره چون خرجش کمه
    پاسخ:
    :دی
    من کی این طوری گفتم؟
    من چن دوستی (دختر/پسر) دو ذهنم فعلا جایی نداره، بحث ازدواج رو گفتم. لازم هم نیست همه بخوان با من ازدواج کنند، من فقط گفتم اگه همه شرایطش بود می‌رفتم پیشنهاد می‌دادم. با توجه به یک سری چیزها هم احتمال می‌دم برای بعضی افراد شانس بلی شنیدم بالای ۵۰٪ باشه. همین.
    شما که هم‌کلاسی باشی، رفتار من رو که تو این ۴ ترم دیدید. واقعا من این طوری فکر می‌کنم؟(:
    نه هرکس توکلاس ممکنه  اینطورفکرکنه چه پسر چه دخترولی فکرکنم شمااینطورنباشین البته گذشت زمان ادماروعوض میکنه
    چه پست جالبی میشه  مشخصات ظاهری این دونفرو بگی طوری که تابلونباشه یااگه اینطوری راحت نیستی لاقل بگو ازچه چیزه این دونفرخوشت اومده که حاضری همین الان بایکیشون ازدواج کنی اینم بگم اطمینان داشته باش من جز عاشقای تونیستم که این سوالاتو پرسیدم
    پاسخ:
    :دی
    بلی. کلا من اعتقاد دارم افراد با افرادی حال می‌کنند که باهاشون تناسب دارند. یعنی من از دخترایی خوشم میاد که بیشتر با تفکر و عقاید من جورند. مثلا من به فعالیت و اظهار نظر علاقه‌مندم، از همچنین کسی هم خوشم میاد. من نسبتا مذهبی هستم، پس از کسی که حجابش رو بهتر رعایت می‌کنه بیشتر خوشم میاد و ...
    خودتون اگه هم‌کلاسی هستید من رو در این ۴ ترم دیدید دیگه(:
    عجب یعنی پسراازدخترای باحجاب خوششون میاد میشه گفت از پسرای کلاس توتنهاکسی هستی که این عقایدوداری وازاینجوردختراخوشت میادباید به همه خصوصیات اخلاقیت احسنت گفت یه اعتراف باید کنم توتنهاکسی هستی که من مایلم جای توبودم
    پاسخ:
    نه اتفاقا(:
    من این گونه بحث‌ها رو با خیلی‌ها کردم. اگه نگیم بیشترشون، قسمت محسوسی از پسرا حجاب چادر رو ترجیح می‌دن (البته شاید در این منطقه آذربایجان این طوریه). پسرایی دیدم که تیریپ و مدل موهاشون آخرین مده و اند دختربازی (!) هستند و برای ازدواج اون کسی رو ترجیح می‌دن که چادری باشه.
    با این که  دوست دختر داشتن تقریبا داره عادی می‌شه (یا الآن هم عادیه)، باز پسرایی که من دیدم کسی رو ترجیح می‌دن که قبلا با کسی دوست نبوده :دی

    شایداز یه لحاظ حرفات درست باشه چون مادخترا هم دوست داریم باکسی ازدواج کنیم که فقط باماباشن وبهش اعتماد داشته باشیم نه اینکه 24 ساعته مواظبش باشیم

    واقعا شماحوصلتون زیاده به همه کاراتون میرسین وبتون هم خیلی خوبه میخوام بدونم کلا نظرتون راجع به ازدواج چیه؟دوست دارین طرفتون چطور باشه وچه شخصیتی داشته باشه برام جالبه نظرکاملتون روبدونم
    پاسخ:
    شما دوست دارین که فکر کنین که من به همه کارهام می‌رسم و ... (:  من بسیاری کار عقب‌مونده و ... دارم.
    ازدواج که کلا خوبه :دی
    طرفم دوست دارم مونث باشه و همچنین شخصیتی هم داشته باشه. متناسب با شخصیت من باشه. خوشگل هم که بود بهتر(:
    بهتره که یک قسمتی از شخصیتش فراتر از من باشه.
    همین
    (البته مهمه که هم‌شهری و هم‌فرهنگ باشه. البته تا قسمتی مهمه(!)‌  )
    واقعا مسخره بود
    کسی به توزن نمیده تااخرعمرمجرد میمونی
    پاسخ:
    شما خیلی سطح پایین می‌خوایین بحث شروع کنید. این رو بگم (:
    به نظرمن پسرای امروز دنبال پول وقیافه دخترن اگه این دوتارونداشته باشی وای به حالته   .....خواستگارای من که اینطورین
    تاحالا عاشق شدی
    پاسخ:
    (:
    فکر کرده‌ام که شده‌ام.
    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی