اوره

اوره/اورک به معنای دل/قلب در ترکی است. orah در انگلیسی معنای گردو می‌دهد که شکلی شبیه به مغز دارد.

اوره

اوره/اورک به معنای دل/قلب در ترکی است. orah در انگلیسی معنای گردو می‌دهد که شکلی شبیه به مغز دارد.

نیاز جوان هفده ساله

شنبه, ۱۱ آبان ۱۳۹۲، ۱۰:۴۸ ق.ظ

 چرا سنّ ازدواج در کشور ما بالا رفته؟ مگر جوان هفده ساله، هجده ساله، نوزده ساله، احتیاج ندارد به اطفاء نیاز جنسی و غریزهٔ جنسی؟ ما باید این را فکر کنیم. خب، از آن طرف می‌گویند که این‌ها خانه ندارند، شغل ندارند، درآمد ندارند؛ ببینیم چگونه می‌شود کاری کرد که همه ‌ی این‌ها با هم جمع بشود. ما نباید تصوّر بکنیم که حتماً بایستی یک نفری خانهٔ مِلکی داشته باشد، یک شغل درآمدداری داشته باشد، بعد ازدواج بکند؛ نه، اِنَ یَکونوا فُقَراءَ یُغنِهمُ اللهُ مِن فَضلِه؛ (۴) این قرآن است [که] با ما دارد اینجور حرف می‌زند.

 

سید علی خامنه ای - قسمتی از پیام ارسال شده برای همایش « تغییرات جمعیتی و نقش آن در تحولات مختلف جامعه»

  • موافقین ۰ مخالفین ۰
  • شنبه, ۱۱ آبان ۱۳۹۲، ۱۰:۴۸ ق.ظ
  • سعید رمضانی

نظرات  (۴)

بله این حرف قرانه ولی من موندم توبراچی اینقدخودتو میکشی برو ازدواج کن اخه کسی جلوی تورو گرفته واسه اون قلبت ضررداره این همه دقدقه .اگه جرات نداری بری خواستگاری بیامن برات برم خواستگاری والا.

این مزخرفا چیه نوشتی بخدا من تا حالا میلیون هابار عاشق شدم اونم عشق حقیقی نه اینکه فک کنی بی قید وبند هستم نه تودلم عاشق شدم ولی همون لحظه هم فراموششون کردم به همین راحتی این که هنر نمیخواد بیخودی جامعه رو با این ازدواج موقت پر نکن اسلام میگه ازدواج دایمی .موقتی رو ازاون ذهنت پاک کن اگه اینطور باشه ارزش وجایگاه خانواده هارو زیر سوال میبری
  • رامین رامین فر نژاد
  • سعید جون الان دردت چیه تو؟
    زن میخوای؟
    ۱۷ سالته؟
    درکت میکنم...ما هم این دوران رو گذروندیم...بله میدونم سخته ولی خب چاره چیه؟
    شما لااقل خدمت مقدس رو پشت سر بذار بعد بیا اینجا عرض اندام کن.
    سواد دانشگاهی درست درمون که نداری...سربازی هم که نرفتی...پول و کار هم که نداری...خب شما الان انتظار داری دختره و خانوادش به چیه شما دل خوش کنن؟

    هر چند من الان هر چی بهت بگم تو کلت فرو نمیره...تقصیر تو هم نیست...مقصر اصلی اسمش هست فرگشت!
    پاسخ:
    البته بحث شخصی من نیست. ولی خب ازدواج دو نوع داره، موقت و دائم.
    حتما لازم نیست برای رفع نیاز وارد یک تعهد دائمی شد.
    جیگر ازدواج موقت مال زنان بیوه یا مردانی هست که زنشون به قبر تشریف برده نه مال خوشگلایی مثل من ونه مال نادان هایی مثل توسعی کن ظاهروباطن ات مثل هم باشه رواعصاب من نرو فهمیدی اصلا بهتره این نظرهاتوواسه خودت نگه داری ونیا توکلاس ازاین موضوع بحث کن نمیدونی که چقدحرص میدی اقا دیگه نبینم توکلاس ازنظرهای شخصیت حرف بزنی کلاس مال همه س ومحیط اجتماعی یعنی نمیتونی درک کنی یا باید یکی بت بگه
    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی