اوره

اوره/اورک به معنای دل/قلب در ترکی است. orah در انگلیسی معنای گردو می‌دهد که شکلی شبیه به مغز دارد.

اوره

اوره/اورک به معنای دل/قلب در ترکی است. orah در انگلیسی معنای گردو می‌دهد که شکلی شبیه به مغز دارد.

تجربه مجله: نسیم بیداری شماره ۳۶

شنبه, ۲۲ تیر ۱۳۹۲، ۱۲:۵۵ ق.ظ

نسیم بیداری

می‌دانید حلقه دین‌واقتصاد چیست؟ در مورد حلقه فردید شنیده‌اید؟ در مورد مدرسه حقانی چطور؟ 

اگر نام‌ این‌ها را نشنیده‌اید (مثل من) یا اطلاعات کمی در این مورد دارید ولی در بحث‌های سیاسی شرکت می‌کنید، همین الآن ماوس را بر زمین گزاشته و بروید دنبال خرید این شماره از مجله نسیم بیداری. گرچه  بخش «هفتمین رئیس‌جمهور ایران کیست» زیادی کهنه است و «بررسی کارنامه فرهنگی دولت احمدی‌نژاد» یک سری مقاله مربوط به دوره‌ و بخش خاصی است که شاید علاقه نداشته باشید، ولی بخش مرور حلقه‌های سیاسی تاثیرگزار در ایران، بسیار بخش جالبی است و بر هر ایرانی (که اصولا سیاست و بحث‌های سیاسی بخش محسوسی از زندگی‌اش است) واجب است که در مورد این‌ها اطلاعات داشته باشد.

نسیم بیداری از جمله مجلات مطرح و به‌دردبخوری است که به شخصه پیشنهاد می‌کنم خواندنش را از دست ندهید. به صورت ماهنامه منتشر می‌شود و فعلا قیمتش ۶۰۰۰ تومان است. ویژه‌نامه‌های بسیار جالبی تاکنون منتشر کرده که در ۳تا از مهم‌ترینشان به بررسی دولت‌ها و احوال ایرانیان از ۱۲۸۵ تا چندین سال اخیر پرداخته. بررسی دقیق و حاوی مطالبی به اندازه ۱ یا ۲ صفحه برای هر سال. شماره‌های قبلی‌اش را به راحتی می‌توانید از دفتر مجله (با همان قیمت روی‌ جلد) خریداری کنید.

+وب‌سایت مجله نسیم‌بیداری

  • موافقین ۰ مخالفین ۰
  • شنبه, ۲۲ تیر ۱۳۹۲، ۱۲:۵۵ ق.ظ
  • سعید رمضانی

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی